שאיבת שומן – למי זה מתאים


shutterstock_109972199הפתרונות הרפואיים השונים, המוצעים כיום, מאפשרים לנו ליהנות ממראה צעיר, רענן ויפה יותר. 

 
גם בכל הקשור למשקל הגוף, במקרים בהם דיאטות או פעילות גופנית אינם עוזרים, ניתן לפנות אל הרפואה האסתטית ולבחור בהליך שלשאיבת שומן

הנחשב לאחד ההליכים הפופולאריים ביותר כיום, וכן כפתרון המעניק תוצאות מצוינות ושיפור משמעותי במראהו של הגוף.

כיצד זה מתבצע ולמי זה מיועד

הליך של שאיבת שומן מספק מענה מתאים לאזורים שונים בהם קיימים מצבורי שומן רבים מאד, שדיאטה מתאימה או פעילות גופנית אינם יכולים להעלימם. מדובר במקרים בהם מצבורי שומן אלה נמצאים בכמות גדולה יחסית, בהשוואה לאזורים אחרים ויוצרים מראה שאיננו סימטרי.

אפשר למצוא אותם בעיקר באזורים כמו הישבן, הירכיים, אזור הבטן וגם אזור הברכיים. באזורים אלה ניתן לבחור בשאיבת שומן על מנת להיפטר ממצבורי השומן הקיימים בהם ולעצב אותם מחדש כדי ליהנות ממראה יפה ואסתטי יותר.

במקביל לשאיבה עצמה, ניתן לשלב גם ניתוח של עיצוב הגוף, המוצע לצד שאיבת השומן כדי לזכות במראה כולל משופר יותר. אולם, שילוב בין השניים איננו מתאים לכל אחד ובכל מצב, אלא במקרים בהם ישנם עודפי עור רבים.

יתרונותיו של הליך זה

לשאיבת השומן יתרונות רבים. מדובר בהליך רפואי הנחשב פשוט, בהשוואה להליכים אחרים, וכן גם כזה המציע שיפור דרמטי במראה ובצורתו הכללית של הגוף. בכל אזור, שבו קיימים מצבורי שומן המשווים לגוף מראה שאיננו פרופורציונאלי ולעיתים גם יוצרים מראה מעוות, שאיבת שומן עבורו יכולה להיות הפתרון המתאים ביותר.

חשוב לזכור שמדובר בהליך שאמנם קצר ופשוט, אולם גם לו עשויות להיות תופעות לוואי במקרים קיצוניים ואף גם סיכונים שונים, הנלווים לו. נפיחות באזור, שטפי דם או בצקות, הם כמה מתופעות הלוואי האופייניות להליך זה, אולם כאמור נחשבות לנדירות.

כדאי גם לדעת שתוצאותיו של הליך זה של שאיבת שומן נראות לאחר שבועות או חודשים, ולא באופן מיידי בתום השאיבה עצמה. פנייה אל רופא פלסטי, המתמחה בכך, חשובה במיוחד על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

ניתוחים פלסטיים - הטבות מיוחדות
  • ל-50 הנרשמים הראשונים!

    מתיחת פנים ללא ניתוח, בשיטה טבעית ובמחיר מיוחד!
  • הכיני גופך לקיץ! הצרת היקפים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בארץ להמסת השומן והצלוליט. תוצאות מדהימות כבר מהטיפול הראשון!
  • הרמת פנים ללא ניתוח! תוצאות מדהימות בטיפול קצר ללא כאבים וללא זמן החלמה!
  • מילוי קמטים בשיטה מיוחדת ללא מחטים וללא כאבים!

    פיסול ועיצוב האף ללא ניתוח!

    פיסול ועיצוב השפתיים ללא מחטים לתוצאה טבעית ומושלמת.
  • הטבה מיוחדת! למזמינות הרמת פנים ללא ניתוח יינתן אזור בוטוקס / טיפול מזותרפיה מתנה!
  • ניתוחי אף בהשתתפות קופות החולים ובמחיר מיוחד!

    עיצוב ופיסול הגוף ע"י המסה ושאיבת שומן בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, במחיר מיוחד!