הקטנת חזה – הסבר קצר על ההליך


shutterstock_82593991ניתוח הקטנת חזה הינו ניתוח, הנחשב לפופולארי מאד, אולם שלא כמו הניתוח להגדלת חזה, איננו נעשה בשל סיבות אסתטיות בלבד, כי אם גם בשל סיבות רפואיות שונות. 

נשים רבות בוחרות בהליך זה של ניתוח להקטנת חזה בעקבות כאבי גב, קושי בעיסוק בפעילות גופנית או סיבות אחרות, הנובעות בשל גודלו של החזה. הן מוצאות בניתוח זה פתרון מתאים, הנחשב גם מומלץ על ידי הרופאים עצמם, ועוברות אותו לעיתים כבר בגילאים צעירים.

מהו ניתוח הקטנת חזה

הבחירה בניתוח כירורגי ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בניתוח להקטנת חזה, איננה פשוטה, אולם במקרים רבים נובעת מחוסר ברירה וברצון למצוא פתרון מתאים כדי להתמודד עם הבעיות הצצות בעקבות גודלו של החזה. נשים בעלות חזה, הנחשב לגדול יחסית, סובלות לא אחת במהלך חייהן מקשיים פיזיים שונים, לרבות כאבי גב וקושי בפעילות גופנית, כשלצד כל זה גם תחושה אישית קשה, דימוי עצמי נמוך וכדומה.

ניתוח זה, שאמנם תורם גם הוא למראה האסתטי של האישה, שכן יוצר פרופורציות חדשות ונכונות יותר, משמש כפתרון רפואי גם כן, ובעיקר בשל העובדה שהסיבה בגינה פונות נשים רבות הינן בעיות רפואיות שונות.

ניתוח הקטנת חזה הינו הליך כירורגי לכל דבר, אולם שלא כמו ניתוחים אחרים, הוא נחשב לפשוט וקל יחסית. במסגרת הניתוח מסיר הרופא המנתח את רקמות השומן ומבצע עיצוב מחודש של החזה כדי להעניק לו מראה יפה ואסתטי יותר, כמו בכל הליכי הניתוחי חזה.

למי מתאים הניתוח

ניתוח זה איננו מתאים לכל אחת. בטרם הניתוח, בוחן הרופא המנתח את גודל החזה והאם אכן הוא מחייב שינוי, שאותו ניתן להשיג בעזרת הניתוח. מכיוון שמדובר בניתוח הנעשה תחת הרדמה מלאה, בוחן הרופא המנתח את מצבה הרפואי של המטופלת, בוחן את רגישותה לתרופות שונות ומתייחס אל סיכונים אפשריים. בדומה לכל ניתוח אחר, גם לניתוח זה ישנן סכנות אפשרויות ותופעות לוואי נלוות, אם כי אלו נחשבות לנדירות מאד.

אחת מהן היא זיהום במקום החתכים, דלקות, מראה שאיננו זהה בין השדיים או דימומים. ולכן, ישנה חשיבות רבה להכנה נכונה ופנייה אל רופא מנתח מומחה, בעל ניסיון בניתוחים מסוג זה ורמה מקצועית גבוהה.

ניתוחים פלסטיים - הטבות מיוחדות
  • ל-50 הנרשמים הראשונים!

    מתיחת פנים ללא ניתוח, בשיטה טבעית ובמחיר מיוחד!
  • הכיני גופך לקיץ! הצרת היקפים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בארץ להמסת השומן והצלוליט. תוצאות מדהימות כבר מהטיפול הראשון!
  • הרמת פנים ללא ניתוח! תוצאות מדהימות בטיפול קצר ללא כאבים וללא זמן החלמה!
  • מילוי קמטים בשיטה מיוחדת ללא מחטים וללא כאבים!

    פיסול ועיצוב האף ללא ניתוח!

    פיסול ועיצוב השפתיים ללא מחטים לתוצאה טבעית ומושלמת.
  • הטבה מיוחדת! למזמינות הרמת פנים ללא ניתוח יינתן אזור בוטוקס / טיפול מזותרפיה מתנה!
  • ניתוחי אף בהשתתפות קופות החולים ובמחיר מיוחד!

    עיצוב ופיסול הגוף ע"י המסה ושאיבת שומן בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, במחיר מיוחד!